Ofte stilte spørsmål

 

HVORFOR HAR JEG IKKE MOTATT VARENE?

HVORFOR FÅR JEG ET EKSPEDISJONSGEBYR?

HVOR KAN JEG FÅ HJELP?

HVA MED PERSONVERN?

HVORFOR HAR JEG IKKE MOTATT VARENE?

Kontroller at leveringsadressen du har registrert er korrekt. Den registrerte leveringsadressen finner du i ordrebekreftelsen du har motatt på epost. Kjøper du som et foretak (med organisasjonsnummer) vil alltid den adressen som er registrert på foretaket benyttes, med mindre du har valgt å endre dette.

 

HVORFOR FÅR JEG ET EKSPEDISJONSGEBYR?

Uavhengig av varens pris vil det tilkomme et ekspedisjonsgebyr på kr 160,- samt en porto som er reell i forhold til varens vekt og leveringsadresse. Ekspedisjonsgebyret dekker jobben med å klargjøre og pakke varene dine. 

 

HVOR KAN JEG FÅ HJELP?

Trenger du hjelp relatert til kjøp i nettbutikken kan du nå oss på:

support@byraservice.no
22 04 39 00

Du vil alltid motta en ordrebekreftelse på epost etter gjennomført bestilling, oppgi alltid ordrenummeret ditt ved kontakt med kundeservice. 

Byråservice AS er ansvarlig for drift av nettbutikk, distribusjon og kundeservice.

 

HVA MED PERSONVERN?

Informasjon om personvernerklæring